trepojkarochentjej

Alla inlägg den 26 november 2012

<3

Av åsa - 26 november 2012 15:49

Var äntligen iväg och tränade idag efter att jag lämnat av barnen på skolan.

Var ett tag sen, men nu är jag på g igen.
Köpte ståltråd på vägen hem.
Efter jag hämtat Emma fixade jag hjärtat som nu hänger utanför dörren.

Lite snett och skevt, men det är ju handgjort.
Emma blev jättearg när jag tog hennes luciaband till hjärtat men jag har så klart lovat köpa nytt.
Var till skolan och hade utv. Samtal med Ludwigs lärare.
Det va en stolt mamma som gick därifrån.

Han gör det han ska och sköter sig.
Emma va med och satt i en bänk och ritade flera täckningar. Hon skötte sig lika bra.  
Nu ska jag och Ludwig göra spenatsoppa med ägghalvor till middag.

Han har längtat efter det länge.

Emma när hon plockade i diskmasinen  

Sen vi på stöveljakt till Ludwig.
Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards