trepojkarochentjej

Alla inlägg den 29 november 2012

Av åsa - 29 november 2012 21:50


Kändes nästan som det inte skulle bli nån vinter mer detta året. Det började snöa igårkväll,

men då blev det blaskigt.
När vi vaknade i morse var det vitt ute. Barnen jublade!!!
Vi gick till fritids utan nåt tjat och gnat.


Sen jobbade jag på en förskola hela dagen.

Så mysigt att vara med alla gulliga barnen.
Hämtade sen mina gullefjun och vi traskade hemåt i snön.

Trodde inte det skule ligga kvar.

Jag gick in och började med maten medans Emma och ludwig åkte i backen på baksidan.

Emma tittade på barnprogrammen och jag tog en supergoe dusch och hoppade i jumpsuiten.
Jörgen körde Ludde till hockeyn och handlade mat.
Nu ska jag krypa långt ner under täcket och stensova (hoppas jag) hela natten.

Har varit några dagar med dålig sömn nu....
Kram alla goingar!!! Åsa

Skapa flashcards