trepojkarochentjej

Alla inlägg den 21 november 2012

Av åsa - 21 november 2012 14:14

I morse gick jag till skogen och hämtade granris som jag ska pyssla lite med,

men när jag kom hem hittade jag ingen ståltråd  

Gick in och gjorde kaffe, sen började jag slå in julklapparna som är inköpta.

Det är inte så många, men gott att det är gjort.

Fixade lunchen och när den nästan var klar stängde jag av ugnen och lät den stå kvar på eftervärmen medans jag åkte till Maritha och drack kaffe     

Åkte sen förbi Jätten och hämtade paket med julklappar  

Åt min lunch och plockade sen ur och i diskamaskinen.

Sen fick jag slänga mig iväg och hämta en sjuk liten sessa.

Ja när de är sjuka är de inte stora  

Kollade febern, 39,5 och ont i huvet 

Nu ligger hon på soffan och sover.

Ludwig kom hem strax efter oss och han tycker så synd om henne    

   

Han fixade sen mellis själv, stora killen.

 

Snart att packa väskan och bege sig till jobbet.

I morn blir det mys med lilla   

Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards