trepojkarochentjej

Alla inlägg den 23 november 2012

Av åsa - 23 november 2012 20:34

Sitter i soffan och myser med mina små   


Idag bakade vi den mjuka pepparkakan som gick hem hos familjen.
När vi var och handlade såg vi en adventskalender för katter.

Emma tittade på den och sa: människorna får nog hjälpa dem. Ha ha ha..... Jaaa
Hoppas nu jag hittar de kalendrarna som barnen vill ha i Ullared.
Emma har fastnat för lego friends,
Ludwig lego Statwars.
Ludwig kom hem med ett minipingisrack som han gjort i slöjden.

Han hade lagt ner mkt jobb och är stolt över det, med all rätt


Nu ska jag mysa vidare med mitt stora  och mina 3 små 

Jonathan har kommit in och myser med oss med  
Kram Åsa

Av åsa - 23 november 2012 09:08

Ser ut att bli en fin dag  


Filmen i går på filmvilan blev Ronja.

Kommer ihåg när den visades på tv när jag var "liten"


Emma fick ett paket med en tröja i med posten, som hon poserade glatt med.

 

Någon pepparkaka blev det inte då det saknades en ingrediens....  

Jonathan kom och frågade om vi hade hemma så han kan baka kladdkaka i morn fredag, så det får vi kolla upp det med. Antar vi tar en liten tur till affären sen.

Alla slutar ju tidigt, så en fika när alla samlas är ju mysigt    

Bakade senare fröbröd istället som jag åt på kvällen när jag och Jonathan tittade på Böda.

   


Efter maten kom min snälla pappa och körde och hämtade Ludwig på hockeyn.

Emma har varit i stort sett sig själv.

Feber var väl gränsfall.

Idag har vi inte kollat än....


Tidigare i veckan köpte jag vit sprayfärg som jag ska fixa några korgar med.

Började med en liten i går....

 


Nu ska Emma inviga nya duschen som vi äntligen köpt......

Ha en underbar fredag  

Kram Åsa

Skapa flashcards