trepojkarochentjej

Alla inlägg den 9 november 2012

Av åsa - 9 november 2012 15:07

I morse efter promenaden till och från skolan blev jag sugen på mint när jag stod och gjorde kaffet.

Det doftade från teerna som står i samma skåp.....

Tänkte att man kan ju testa lägga i en bit mintchokladbit i kaffet.

Mint, choklad, kaffe. Jättegott alltihop, men det var inte lika gott ihop som jag trodde.

     
Kröp upp i soffan och läste.

Ringde några viktiga samtal innan jag åkte till stan och gjorde några ärenden.
Hämtade Emma, sen åkte vi hem.
Åt lunch. Sen gick jag en rejäl rond mot tvätten som jag vann.
3 maskiner från torktumlaren, en från en ställning att vika.

Ja ja tar man det inte direkt blir det så. Skönt nu när det är gjort.
När jag ändå var igång röjde jag av här nere och dammsög av.
Nu myser jag och Emma framför spisen och Ludwig är ute med kompisar.
Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards