trepojkarochentjej

Alla inlägg den 25 november 2012

Av åsa - 25 november 2012 21:45

   Det gick snabbt att plocka ur båten.

Vi hade Jonathan & Ludwig till hjälp.

När vi kom hem skulle jag och Jörgen sätta upp Ljusslingan i uterummet, men det var helt fel i den förpackningen vi köpte igår, så det var bara att åka och byta den och sen satte vi upp den.

Riktigt mysigt  

 


Vi åt rester från i går till lunch.

Sen åkte Jonathan till sin pappa och vi hämtade Emma från kalaset,

och fortsatte till barnens farmor och farfar och faster med familj.

Lotta klippte Ludwig och Jörgen.

   

Tog en tur till Maxi och fyllde på det som fattades.


Barnen duschade och Jörgen fixade hembakad pizza som vi sen njöt av innan barnen la sig.

 

Satte upp stjärnan vi köpte i går i hallfönstret. Jättemysigt ljus.

Solsidan var det enda jag tittade på sen satte jag mig här.

Hade ändå inget sällskap i soffan.

Sov gott

Kram Åsa  

Av åsa - 25 november 2012 11:42

Sitter här i morgonrocken och njuter av lugnet.  

Jörgen och Ludwig spelar tvspel och Emma är pysselsugen så hon letar pärlor.

Om 1 timme ska hon på kalas, så snart är det dax att fixa oss.

Vi andra ska åka och fixa lite i båten, under tiden.


I veckan fyndade jag dessa

   

Tanken är att de ska hänga i hallen på fönstret.

Emma vill ha hjälp att leta efter pärlorna som verkar fått ben och gått iväg  

Kram Åsa


Ovido - Quiz & Flashcards