trepojkarochentjej

Alla inlägg den 3 november 2012

Av åsa - 3 november 2012 21:38

När jag gjorde maten ringde Jörgen och bjöd sina föräldrar och syster med familj på fika.

Tindra var redan här och lekte med Emma. De har lekt jättebra.
Efter maten bakade jag maränger ihop med tjejjerna.

Tanken va att det skulle bli spöken, men det blev med ringlad choklad över.
Åkte en snabbis till mamma med Jonathan medans de stod i ugnen.
De andra hade kommit när vi kom hem igen.
Vi blev 13 st runt bordet. Härligt  

Barnen lekte en stund till, innan våra "småttingar" gick ut på "bus eller godis" med grannen.

Vi mötte upp barnen på vägen till bilen.

Sen åkte vi och tände ljus på Hugos grav ihop med de andra.


Vi åkte vidare till mannens farföräldrar och sist till mina farföräldrar.

Ludwig tog kort på alla fina ljus dom stod i minneslunden.


Det är så vackert med alla ljus.

Stora ljushav.....
Åkte hem och åt kvällsmat och mina små hjärtan gick och la sig.
Nu ligger jag och min älskling på soffan och tittar på Så mycket bättre.
Blir kvar här till sängen ropar på mig.

I morn är det jobb för mig igen.
Ta vara på varandra   
Kram Åsa

Av åsa - 3 november 2012 12:23

Ligger här på soffan och spelar frågequiss med Rasmus. Vem som vinner? Jo jag.
Emma är med och kollar läget.
I går var vi i ishallen med Sandra och hennes barn. Det var mkt uppskattat vill jag lova. Ludwig frågade nyss om vi kan åka dit idag med....
När vi kom hem gjorde jag mat, duschade och fixade mig för jobb.
Lämnade Emma som ville leka Jesper på vägen sen.
Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards