trepojkarochentjej

Alla inlägg den 6 november 2012

Av åsa - 6 november 2012 22:10

I går när jag kom hem från jobbet möttes jag av dennsa fina hallväggar.

Glömde tyvärr ta en förebild...

 


Nu pågår planering av möbler mm dit.

Vi var en sväng på överby och hittade krokar som Jörgen satte upp i kväll.

Vi är på g  

 

Väggord är beställda  

Har tänkt en bänk med ett fårskinn på, någon ljuslykta.

Sen får vi se.

Vi hittade äntligen en sänglampa åt Emma, som även den monterades när vi kom hem.

 


När Ludwig kom hem från skolan plockade vi fram mellis och gjorde egen apelsinjuice.

Båda barnen testade, men det var trögt...

 

       

I alla glasen är det 1 apelsin. Olika hur mkt saft det är i dem.


Båda tittade i Br´s reklamkatalog om kom i går.

Emma tog med den upp på sitt rum och skrev E på allt hon önskar sig.

Det var väl det mesta  

    

Hela förmiddagen var det strålande  

Efter jag lämnat Emma i morse tog jag en underbar promenad.

Tror det var -2 när vi gick till skolan.

Gick en extrasväng när jag skulle hämta med  


Nu väntar sängen på mig.

Sov gott  

Kram Åsa


Ovido - Quiz & Flashcards