trepojkarochentjej

Alla inlägg den 16 november 2012

Av åsa - 16 november 2012 21:20

När jag hämtat Emma bestämde vi oss för att åka och bada i sjuntorp med Johanna och tjejerna.
Fixade mellis. Smoothie med mixade bär och mango. Emma & Ludwig älskade den.
Sen packade vi och åkte till Jörgen på jobbet och bytte bil innan vi drog iväg.
Mysigt att bada och sen åkte vi och köpte kamben och grönsaker och så hade vi skagenröra till. Supergott.
Nu sover de små gullungarna och jag ligger på soffan och äter choklad och nötter.
I morn är det jobb igen, så det blir sängen i rimlig tid.
Sov gott!!!
Kram Åsa

Av åsa - 16 november 2012 10:31

Japp nu är det min jobbhelg, men men har ett av världens bästa jobb.....


I går hade vi kalasväder här.

Tog en go promenad med Madde och lille Elvin.

Gick sen med in till dem och drack kaffe.

Busade såklart lite med lilleman  

Fixade mig och packade för jobb, åt lunch.

Kaffe på vägen till jobbet hos syrran  och en massa tjöt så klart


Sitter nu och läser bloggar och dricker kaffe.

   

 


Har kört ut teckningar att färglägga från po.ps sida.

Får se om barnen kanske är sugna när de kommer hem sen.

Ska se om det finns någon lunch åt mig.

Fredagskram  Åsa

  


Skapa flashcards