trepojkarochentjej

Alla inlägg den 7 november 2012

Av åsa - 7 november 2012 12:41

I morse tog jag och Emma det lilla lugna. Hon hade tid hos skolsköterskan kl 9 för en första träff med henne.

Fick skrapa bort tjock is på racerbilen innan vi kom iväg...

Emma skötte sig exemplariskt  

Hon vägdes, mättes, syn,hörseltest.

         

Altt med mkt beröm från sköterskan  

Efter hon sen var lämnad gick jag förbi fsk Akvarellen och pratade med dem lite innan jag hoppade in i racern och åkte till LL och handlade.

Känns skönt nu när maten är inlagd och vi klarar några dagar till    

Ska snart packa jobbväskan.

Innan jag åker till jobbet ska jag göra några ärenden coh åka till Jenny  

Var ett tag sen vi träffades så det ska bli kul  

Tror bestämt att det småsnöar lite ute.....

Men det är VÄLDIGT lite.

Ha en fortsatt bra dag!

Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards