trepojkarochentjej

Alla inlägg den 19 november 2012

Av åsa - 19 november 2012 14:08

Tog en 4 km pw, så gott det gick i halkan när jag lämnat Emma på skolan.

Drack sen kaffe och läste några bloggar.

I går kväll när jag skulle somna snurrade en ide igång i mitt huvud  

Ut i förrådet och hämtade ett gamalt fönster som jag slagit ur rutan.

Torkade av det, satte hönsnät på baksidan....

   

Upphängningen är inte klar....

Tanken är att jag ska sätta kort i, men änglarna får vara där så länge.

 

   

Åkte sen till mamma en stund.

Jonathan kom hem och vi lunchade ihop.

Mysigt  


Dax att packa jobbväskan och snart ge mig i väg.

Ha wn fin dag  

Kram Åsa

Av åsa - 19 november 2012 14:08

Tog en 4 km pw, så gott det gick i halkan när jag lämnat Emma på skolan.

Drack sen kaffe och läste några bloggar.

I går kväll när jag skulle somna snurrade en ide igång i mitt huvud  

Ut i förrådet och hämtade ett gamalt fönster som jag slagit ur rutan.

Torkade av det, satte hönsnät på baksidan....

   

Upphängningen är inte klar....

Tanken är att jag ska sätta kort i, men änglarna får vara där så länge.

 

   

Åkte sen till mamma en stund.

Jonathan kom hem och vi lunchade ihop.

Mysigt  


Dax att packa jobbväskan och snart ge mig i väg.

Ha wn fin dag  

Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards