trepojkarochentjej

Alla inlägg den 12 november 2012

Av åsa - 12 november 2012 20:25

I fredags med posten kom paket till Emma från D&J (Draken & Juvelen)

En jättefin kläning och en kofta.

      

Behöver jag säga att hon blev glad?!?

Kanske kan bli till julafton  


På lördagsmorgonen lämnade vi av barnen hos Severinsons där de sov över till söndag.

Jag och mannen åkte till Gbg där vi var statister.

    

Spännande att se om vi syns i filmen sen  


Efteråt åkte vi hem till pappa och Maritha en stund.


Söndag/farsdag hämtade vi barnen och stannade på kaffe och en trevlig pratstund innan vi återvände hem och fixade lunch och firad Jörgen med teckningar och paket  

       

Jag åkte till ishallen och lämnade av Ludwig för hockeycup på hemmaplan.

Emma och Jörgen hade åkt till svärfar för farsdagsfika  , så jag anslöt där.

Sen åkte vi och tittade på Ludde och hejjade på Goblins U10!!!!

 

Ludwig har vit tröja och röd hjälm.

De vann första och förlorade de 2 efteråt.

Jag och Emma åkte när sista matchen skulle börja.

Vi hämtade Jonathan som kom från sin pappa. Sen åkte vi till min pappa där vi mötte upp Rasmus

och min syster med familj.

Till fika fick vi äpplepaj och hallon/björnbärspaj med hemgjord vaniljsås.

     

Sen var det hem och äta och lägga trötta barn.

Kröp upp i soffan och tittade på dvdn med Björn Gustavsson 25 år, som Jörgen fick av barnen  

Oj oj oj jag skrattade så jag grät  


I morse när jag lämnat Emma gick jag hem och drack kaffe, tog en dusch innan det blev en tur till Överby.

Kikade lite på po.p, Lindex och köpte mat.

Hann hem och äta lunch innan Emma och Jesper skulle hämtas.

Sen kom Sandra och tog en kopp och tjöta lite, köpte en jacka efter Ludde.

Tack för mkt positiv energi  


Ludwig och V kom från skolan.

Fixade smoothie till alla barnen efter att Jonathan kom.

Idag gjorde jag på banan, färsk mango och hallon.

Jättegott tyckte barnen och bad att få samma i morn  

Sen kom även Ida som även hon fick mellis innan hon försvann upp till killlarna.

De försvann ut allihop och jag började med middagen.

När vi ätit klart och jag röjjt köket kom syrran för att hämta barnen, så hon fick mat och kaffe    

Alla nöjda och glada  

Nu ska jag läsa några bloggar innan jag hoppar isäng och drar täcket upp till hakan  

Hoppas på en lika fin höstdag i morn med.

Kram Åsa



Ovido - Quiz & Flashcards