trepojkarochentjej

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2012

paket och kompis

Av åsa - 8 oktober 2012 20:14

  

Nu min jobbhelg över, för denna gången.....

I morse vaknade jag med väldigt ont i nacken

Hade tänkt åka och träna när jag slutade, men åkte hem istället.

Promenerade ca 1 mil igår, så jag klarar mig ändå.

Smörjade in nacken med en Aloeverasalva.

Låg på soffan en stund och tittade på tvn, innan jag cyklade till Maritha och åt frukost.

Sen grejjade vi med kort på datorn som ska brännas.


Hämtade Emma på skolan. Hon tog med en kompis hem.

De lekte jättebra  

När vi kom hem låg ett paket i brevlådan från Draken & Djuvelen.

Jättefina kläder och kanonkvalité.

Emma har varit jättenöjd med alla kläder därifrån.

En kläning, tights och en basker var det i paketet i dag.

      

Svårt att få bra bilder. Ni får se bättre när hon har dem på sig.


När Ludwig kom hem åt vi smoothie allihop. Fick nyplockade björnbär av Maritha när jag var där.

Dem hade vi bla i smoothin.

Han cyklade sen till en kompis och tjejerna gick ut.

De kom in och sa att det regnade så de ville ha paraply. Såg ut som de lekte Madicken på lekplatsen  


Mattan som jag virkar växer sakta men säkert  



Nu ska jag se på tv en stund innan jag somnar....

Kram Åsa


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 31 oktober 2013 22:28

Skriver nu mitt sista inlägg här. Flyttar fr.o.m. i morn till loppi.se/trepojkarochentjej Hoppas du hänger med dit. I går va jag och Emma och gjorde några ärenden. Sen hade vi hemligt uppdrag på eftermiddagen. Var även på ännu en husvisning, ...

Av åsa - 29 oktober 2013 22:27

Äntligen är barnens höstlov här. Barnen är glada att få vara lediga. I går lekte Emma och Jesper hela dagen. När vi satt och åt middag säger Emma plötsligt att hon har ont i halsen och är varm i pannan. Jajjemän... 38,5. Hade inte märkt någo...

Av åsa - 28 oktober 2013 10:08

En härlig helg till ända. I lördags var det städdag här i området, men med det vädret som var gick det snabbt. Det blåste och regnade på tvären... Emma lekte med Jesper, först här och sen kickade de hem till honom. Vi var på husvisning, men de...

Av åsa - 26 oktober 2013 10:39


Vilket busväder det bjuds på i dag.... Regn och blåst. I går gjorde jag ärenden på förmiddagen. Va även på jörgens jobb med fika på deras 11fika. Hämtade Emma som hade med sig Max hem. Ludde hade med sig Filip och Viktor. På kvällen körd...

Av åsa - 24 oktober 2013 18:50

Sitter i badrummet med Emma som badar, men inte som alla andra... Har fortsatt virka. Vem kunde tro annat? Är på tredje mössan nu. Jättekul. Ludwigs Goblinsmössa är färdig och han är jättenöjd. Kul. Har redan bestämt vilket mönster det blir ...

Ovido - Quiz & Flashcards