trepojkarochentjej

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av åsa - 21 oktober 2012 21:24

Gick upp och klädde mig för ett pass i ishallen, men under frukosten ändrade sig Emma. Hon hoppade det i dag,

sen får vi se hur det blir i fortsättningen.
Åkte med min syster och hälsade på mamma efter tvätten var vikt och nästa maskin hängd....
Åt jättegod kycklinggryta och ugnsrostade grönsaker som Jörgen gjort.
Sen hjälpte jag rasmus med engelskan.

 

Han har ett program i datorn som man ska skriva in det ord som saknas i den text som sjungs.

Tyckte det var riktigt roligt sätt att lära sig på, men lite svårt att höra ordet ibland.
När han åkte till pappa röjde jag upp det sista i köket. Satte mig vid datorn och kikade runt, röjde i favoriterna.
Jörgen och Ludde och Emma kom hem från luddes hockeyträning.
De åt och jag bakade fröbröd, som jag åt till kvällsmat när vi tittade på solsidan. Blir sugen på smörgås ibland.

Kramelikram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards