trepojkarochentjej

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av åsa - 23 oktober 2012 21:56

Mötte upp Ludde på skolan och gav honom nyckeln innan jag gick upp och hämtade en mkt trött Emma.
Vi spelade spel efter mellis.

Hon börjar läsa....


Ludwig lämnade oss och cyklade till en kompis.
Sen hjälptes vi åt att göra köttbullar i tomatsås med broccoli till.


En mysig eftermiddag hade vi.
Efter maten cyklade vi till jätten och hadlade lite.
Ludwig tog ett bad och jag vek tvätt när vi kom hem.
Nu sover de små och jag ligger på soffan och tittar på svenska Hollywoodfruar.
Hallå eller......
Kram och sov gott
Åsa

Av åsa - 23 oktober 2012 12:49

I går tränade jag igen efter att Emma var lämnad på skolan.

Har inte varit där sen förra måndagen....

Känns gott i kroppen idag. Får bli en sväng i morn med  

Känns inte som jag gjorde så mkt mer innan jag åkte och jobbade.... Dammsög, plockade ordning mm.

När jag kom hem i morse drack jag en kopp kaffe, med grädde (så klart)och kollade några bloggar.  

 

Tände några ljus eftersom det var väldigt mörkt fortfarande.

Sen somnade jag gott på soffan under dubbla filtar. Brrr.....

Nu har jag ätit lunch, stekt korv & broccoli, blomlålsmos.

Ska snart fixa mig och gå till skolan och hämta hem de små gullungarna  

Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards