trepojkarochentjej

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av åsa - 28 oktober 2012 22:55

I fredags hämtade vi Ludwig när han slutade i skolan, sen hämtade vi Jörgen på jobbet.

Vi lämnade Ludwig och Emma hos deras farmor och farfar.

Sen åkte vi till Ikea där vi lunchade  

Sen åkte vi vidare direkt till Göteborg.

Checkade in på Gothia Towers, där vi bott i helgen, på vån 10.

       

Vi slappade och pratade, drack lite öl/vin

 

Duschade och fixade oss innan vi gick till restaurang Pasta + där vi mötte upp våra vänner.

Vi åt god mat innan vi gick till Lorensbergsteatern.

Galenskaparna 30 år tittade vi på.

Hade skrattkramper i kinderna sen   


Vi gick tillbaka till hotellrummet och de andra åkte hem igen.

Efter frukosten nästa dag gick vi på stan, hela dagen.

Gjorde mig ett fotbad....

Vilade en stund när vi kom tillbaka innan vi tog panoramahissen upp till vån 23 där restaurangen Heaven 23 ligger.

Vi tittade bara sen åkte vi ner igen och gick till en kinarestaurang och åt jättegod 3 rätters.

Sen gick vi till Bregakungen och tittade på Hamilton.

En jättebra film. Väl värd att se.

Promenrade tillbaka till hotellet där vi somnade ganska snabbt.

De har rätt fräcka pallar att sitta på vid ingången till frukostmatsalen, där vi satte oss i dag.

         

Bakom ryggen på mig är den stora salen, men det var så opersonligt att sitta där så vi satt i gången in dit.

Det är som ett rum man går igenom.

Sen packade vi ihop oss och åkte till Bäckebol.

Först kollade vi på Media markt och XXL.

Köpte mig en HH-tshirt.

Sen blev det Ikea. Där handlade vi en del.

Visar er lite av det i morn  

Det var superlång kö i restaurangen så vi åkte till Kungälv och åt på en pizzeria.

Jag åt en supergod kebabsallad, som jag stod mig på tills i kväll.....

Sen hämtade vi barnen hos farmor och farfar, där vi drack     

Åkte hem och packade upp och Emma badade och Jörgen och Ludwig åkte till hockeyn.

Pappa och Maritha kom och åt hembakad pizza med oss. De blev kvar en stund och pratade.

Nu ska jag krypa ner och krama kudden  

Barnen har höstlov denna vecka och jag har turen att vara ledig med dem.

Vad vi ska hitta på får vi se. Lite är planerat, men vi ska ju mysa massor med  

Sov gott

Kram Åsa

Skapa flashcards