trepojkarochentjej

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av åsa - 19 oktober 2012 23:12

Startade morgonen med att direkt efter jobbet åka och handla. Förnyade på lilla toa. Matta, handdukar, ett grönt ljus som luktar äpple.
En fin bukett till köksbordet. Lyser upp i höstrusket.
Köpte nytt tassimokaffe som jag testade med en bit jordgubbchoklad som jag testade, innan jag somnade och sov 2 timmar på soffan. Behövligt.
Hämtade mina små <3. Rasmus kom hem och jag bakade pizza som mellis. Ludwig och Emma badade. Vi fixade oss och åkte till svärföräldrarna på mat för att fira svärfar som fyllt år.
Rasmus åkte till en kompis och vi andra landade i soffan.
Nu är det dax att ladda om.
Denna helg kan summeras kalas, hockey, kalas, hockey, hockey.
Första kalaset idag, nästa i morn. Ludde har match i Grästorp i morn, sen kalas, på söndag är det träningar.
Sov gott!!!
Kram Åsa

Skapa flashcards