trepojkarochentjej

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av åsa - 6 oktober 2012 18:47

I morse när jag slutade jobbet hämtade 4/6 av familjen mig. Sen åkte vi till Överby för shopping 

Yankyard hade lagerutförsäljning, där Jonathan hittade ett par byxor och en t-shirt. Emma hittade en mössa.

Rusta och Jysk fick besök de med innan vi åkte hemmåt.

Rasmus, Jag och Emma slog isär utemöblerna på baksidan.

Planen är nya  

     

         

Sen tog vi in de möblerna vi haft på framsidan.

   

      

Lunchen åt vi sen där ute. Riktigt varmt och gott.

Efter maten hämtade jag och Ludwig och Emma kusin Jesper och tog en tur till Hunneberg.

Där mötte vi upp Jenny och Johanna och deras barn, men de Jenny och barn åkte hem strax efter vi kom.

Barnen lekte och hade jättekul och vi babblade.

       

Nu fixar Jonathan taccos för fullt. Pappa kommer och äter med oss med. Maritha jobbar....

Får bli mitt uppdrag att tända ljusen. Det är ju ett gäng  


Kramelikram Åsa

Skapa flashcards