trepojkarochentjej

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av åsa - 30 oktober 2012 21:50

I går hade jag och barnen en mysdag hemma.

Vi gick i våra jumpsuits hela dagen.

Jag duschade och fixade mig vid 15.30-tiden, eftersom jag sen åkte på en shoppingtur.
I dag medans jag gjorde frukost ringde Emma till Maritha och det bestämdes att vi skulle dit och fika.
Jag gick och barnen cyklade dit. Vi var ute en liten stund.

Efter fikat gick vi hem och gjorde lunch.

Sen åkte vi till inovatum tillsammans med Maritha, Lena, Christian och barnen.


Emma, Arvid, Ludwig


Harry

     

Ca 2 timmar var vi där och barnen var jättenöjda.
Till middag sen blev det en för oss ny variant av taccopaj. Jättegod blev den.
Åkte en stund till mamma.

Sen har vi alla legat på soffan.
Har varit en riktigt bra dag.

I morn ska barnen spela innebandy med fritids och jag ska passa på att träna
Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards