trepojkarochentjej

Direktlänk till inlägg 10 september 2012

ny vecka....

Av åsa - 10 september 2012 11:09

  ....nya möjligheter  

 Visst är det så.

Känner mig helt off nu så det kan bara bli bättre.

Förkylningen har tagit ett fast tag om mig och vill verkligen inte släppa  


I lärdags hade vi ifa en kanondag, om man bortser från vädret.

Det var   större delen av dagen, men vinden var inte snäll. Brrr...

När vi kom in tittade vi lite på en föreställning med Prussiluskan och Kling & Klang.

 

De sjöng och hdae tävling barn - vuxna. Gissa vem som vann???

Barnen så klart

Villervillekulla och lilla Gubben med alla barnen på.

       

Lunchade bland värsta envetna getingarna  

   

Barnen åkte sen på en flotte som man drog sig fram med hjälp av rep.

Ett under att ingen blev blöt....

 

Lova & Freja 

 

Mycket klättrade var det   

   

Freja kämpade tappert med skrindan.

       

Gillar verkligen de små gulliga husen och allt runtomkring...

  

och de stora möblerna hos Nils Karlsson pyssling.

 

Ludde testade kasta boll, men vann inget.  

 

Hela ligan samlad igen vid Katthult.

 

Vi hann inte så långt med bussen innan Emma däckade och vi fick väcka henne när vi skulle stanna och äta.

 


Jobbade sen hela söndagen tills i morse.

Jörgen och de små var ute och köpte skor till Ludwig.

 


Nu ska jag äta lunch och sen ta diskmaskinen,

innan jag hämtar hem mina små troll som jag inte träffat sen i går morse,

förutom att jag var med Ludwig i morse hos skolsyster,

där allt såg jättebra ut.

Värmer gott i mammahjärtat     


Ha en bra dag alla goa!!!

Kram Åsa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 31 oktober 2013 22:28

Skriver nu mitt sista inlägg här. Flyttar fr.o.m. i morn till loppi.se/trepojkarochentjej Hoppas du hänger med dit. I går va jag och Emma och gjorde några ärenden. Sen hade vi hemligt uppdrag på eftermiddagen. Var även på ännu en husvisning, ...

Av åsa - 29 oktober 2013 22:27

Äntligen är barnens höstlov här. Barnen är glada att få vara lediga. I går lekte Emma och Jesper hela dagen. När vi satt och åt middag säger Emma plötsligt att hon har ont i halsen och är varm i pannan. Jajjemän... 38,5. Hade inte märkt någo...

Av åsa - 28 oktober 2013 10:08

En härlig helg till ända. I lördags var det städdag här i området, men med det vädret som var gick det snabbt. Det blåste och regnade på tvären... Emma lekte med Jesper, först här och sen kickade de hem till honom. Vi var på husvisning, men de...

Av åsa - 26 oktober 2013 10:39


Vilket busväder det bjuds på i dag.... Regn och blåst. I går gjorde jag ärenden på förmiddagen. Va även på jörgens jobb med fika på deras 11fika. Hämtade Emma som hade med sig Max hem. Ludde hade med sig Filip och Viktor. På kvällen körd...

Av åsa - 24 oktober 2013 18:50

Sitter i badrummet med Emma som badar, men inte som alla andra... Har fortsatt virka. Vem kunde tro annat? Är på tredje mössan nu. Jättekul. Ludwigs Goblinsmössa är färdig och han är jättenöjd. Kul. Har redan bestämt vilket mönster det blir ...

Ovido - Quiz & Flashcards