trepojkarochentjej

Alla inlägg den 11 september 2012

Av åsa - 11 september 2012 15:41

I morse efter jag lämnat Ema på skolan tog jag en promenad.

Satte på kaffet när jag kom hem.

Sen blev jag sittande här sen stund.

Började sen riva lakan som jag ska göra en ..... av   

 

Har nästan rullat ihop allt till en boll nu.

På fredag ska jag åka till en kompis som ska hjälpa mig att börja med min .....

Hämtade Emma och sen cyklade vi till Jätten och köpte det vi behövde för att baka en chokladkaka.

Vihämtade även ett paket till Emma.

Fick smsaviseringen när vi stod vid cyklarna på skolan. Det är tajming det.

Hon öppnade paketet direkt vi kom hem.

   

     

"Åh mamma kolla. Det är ju en sån som Arvid fick. Då kan vi ha dem på samma gång"

Gullunge   

Bakade kakan och vi slickade båda av vispar och skål   

Plckade ner tvätt och hängde nästa.

Emmas kompis Maja kom sen äntligen så vi kunde fika.

Nu sitter de och tittar på film och jag ska börja med maten.

Det regnar på tvären ute nu, men hoppas det slutar, för sen har Emma och Maja fotboll....

Har haft huvudvärk mer och mindre hela dagen,

men tror det är vädret för förkylningen känns som den är på g att försvinna.

Näpp maten var det.

Ha det bäst!!!

Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards