trepojkarochentjej

Alla inlägg den 12 september 2012

Av åsa - 12 september 2012 13:17

kläderna är nertagna från vinden....

Emma har jackor och Ludwig byxor och 1 jacka.

Så en jacka till behöver han ju.

Får väl bli overallen jag tittat ut till Emma och iaf ett par byxor.


I morse efter barnen var lämnade spöregnade det verkligen.

Tände massa ljus och satt och mös med mitt kaffe.

Tänkte att det gula ljuset får vara     

   


Har även fixat färdigt min "trasboll" idag.

   

Längtar sååååå till fredag när jag ska till Marika   

Plockat undan, tagit diskmaskinen, dammsugit, gjort middagen klar till familjen.

Åker och jobbar om en stund, men först ska jag till Maritha och dricka kaffe och låna pappas bil.

I dag drar hockeyn igång så de behöver ju ha bilen hemma.

Emma är först ut med hockeyskolan i dag.

I morn är det Ludwigs tur att träna.

Många timmar i ishallen framöver  


Hoppas nu att   stannar framme.

Ha en fin dag.

Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards