trepojkarochentjej

Alla inlägg den 14 september 2012

Av åsa - 14 september 2012 14:36

När jag hade lämnat Emma på skolan åkte jag direkt in till Marika.

Vi tog en kopp kaffe innan vi satte fart.

Oj så kul det är och vad fint det blir.

 

Eller vad tycker du?

Jag är iaf jättenöjd. Känns inte så svårt heller.

Skulle kunna sitta hela dagen känns det som, men icke.

Plikten kallar....


På vägen till skolan sen åkte jag via Maritha och fick en kopp kaffe och mer lakan att riva   

Åt lunch när vi kom hem. Samtidigt plockade Emma ur diskmaskinen och jag plockade i den när jag var klar.

Vad jag gjorde sen? Virkade så klart   

Nu har vi ätit smoothie och jag har packat, så vi sak åka och hämta Jörgen på jobbet.

Sen lämnar de mig på mitt jobb.

Ha en fortsatt fin fredag!

Kram Åsa


Ovido - Quiz & Flashcards