trepojkarochentjej

Direktlänk till inlägg 4 september 2012

funderar....

Av åsa - 4 september 2012 10:22

på vilken färg jag vill byta till i köket och vardagsrummet nu i höst.....

Tror det blir turkost i vardagsrummet, men har inte bestämmt mig för köket än men det lutar mot orange.

Har tidigare haft svårt för orange, men det är ju en höstfärg.

Börjar gilla det mer och mer.

Har tänkt jag ska byta gardiner i Jonathans rum i dag och sätta upp den nya gardinen som jag beställde från Jotex.


I går gick Jesper med Emma hem från skolan. De lekte och hade jättekul. Såg dem knappt.

I bland är det bättre att ha fler barn i huset.....

Medans de lekte bakade jag nötbröd och en chokladkaka, fixade middagen  

När Ludwig kom gjorde jag smoothie. Gjorde den lite lösare idag eftersom vi testade de nya tjocka sugrören jag köpte i Stockholm.

     

Emma surade lite för att hon inte fick välja färg   

Det gick snabbt över....


Till efterrätt åt vi chokladkakan med vispad grädde och hallon.

Supergod   

         

Alla mina älsklingar  


Rasmus och Jonathan åkte sen tillbaka till sin pappa.

Så gott att få krama lite extra på dem också.

Ludwig cyklade till sin fotbollsträning och Emma åkte med oss till faster Lotta som fyllde år.

Så lite mera fika.....

Duschade av Emma när vi kom hem. Sen mös vi i hennes säng och läste en bok.

Röjjde av köket innan jag sen landade i soffan.

Fanns inte så mkt att se men klockan sprang iväg iaf.

Nu ska jag stryka gardinen.

Ha en bra dag.

Kram Åsa  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 31 oktober 2013 22:28

Skriver nu mitt sista inlägg här. Flyttar fr.o.m. i morn till loppi.se/trepojkarochentjej Hoppas du hänger med dit. I går va jag och Emma och gjorde några ärenden. Sen hade vi hemligt uppdrag på eftermiddagen. Var även på ännu en husvisning, ...

Av åsa - 29 oktober 2013 22:27

Äntligen är barnens höstlov här. Barnen är glada att få vara lediga. I går lekte Emma och Jesper hela dagen. När vi satt och åt middag säger Emma plötsligt att hon har ont i halsen och är varm i pannan. Jajjemän... 38,5. Hade inte märkt någo...

Av åsa - 28 oktober 2013 10:08

En härlig helg till ända. I lördags var det städdag här i området, men med det vädret som var gick det snabbt. Det blåste och regnade på tvären... Emma lekte med Jesper, först här och sen kickade de hem till honom. Vi var på husvisning, men de...

Av åsa - 26 oktober 2013 10:39


Vilket busväder det bjuds på i dag.... Regn och blåst. I går gjorde jag ärenden på förmiddagen. Va även på jörgens jobb med fika på deras 11fika. Hämtade Emma som hade med sig Max hem. Ludde hade med sig Filip och Viktor. På kvällen körd...

Av åsa - 24 oktober 2013 18:50

Sitter i badrummet med Emma som badar, men inte som alla andra... Har fortsatt virka. Vem kunde tro annat? Är på tredje mössan nu. Jättekul. Ludwigs Goblinsmössa är färdig och han är jättenöjd. Kul. Har redan bestämt vilket mönster det blir ...

Ovido - Quiz & Flashcards