trepojkarochentjej

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Dagtur

Av åsa - 7 januari 2013 21:59

Vi har nytt schema på jobbet from idag, där det även är några dagturer med.

Inga problem att få upp barnen.

Emma vaknade ca 4,45 och jag tror inte hon somnade om,

vilket gjorde att jag inte sov något vidare efter det heller.

Sov inget vidare innan heller.

Söndag, varmt i sovrummet  

Ska snart lägga mig på spikmattan och läsa innan jag sluter mina gröna  


Hämtade barnen, som var på samma fritids när jagg hämtade dem,

Lärarna hade studiedag idag och det var inte så mkt barn så de var alla på samma på eftermiddagen.

De satt och kollade på film....

Gjorde mat innan vi drog iväg till överby alla 5.

Va in på apoteket, för Jonathan har fått utslag, men vi vet inte vad han inte tål.

I gårkväll var vi på jouren. Han fick då allergimedicin och det gav med sig.

Samma idag....

Drack kaffe och pysslade med Emma när vi kom hem.

Hon duschade sen och la sig.

Jag & Ludwig & Jonathen tittade på Farmen.


Så gott att fått bort julen....

Härligt med blommbukett på bordet igen  

Hyacinten är någon konstig sort som växer på tvären.

Trodde dessutom att den skulle vara vit.....



Köpte en amaryllys innan jul,

Trodde ett tag att den skulle blomma på nyår, men det blev till Trettondagshelgen ist.

   

Känner att John Blund är på g så det är bäst att hänga på nu.

Kram Åsa  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 31 oktober 2013 22:28

Skriver nu mitt sista inlägg här. Flyttar fr.o.m. i morn till loppi.se/trepojkarochentjej Hoppas du hänger med dit. I går va jag och Emma och gjorde några ärenden. Sen hade vi hemligt uppdrag på eftermiddagen. Var även på ännu en husvisning, ...

Av åsa - 29 oktober 2013 22:27

Äntligen är barnens höstlov här. Barnen är glada att få vara lediga. I går lekte Emma och Jesper hela dagen. När vi satt och åt middag säger Emma plötsligt att hon har ont i halsen och är varm i pannan. Jajjemän... 38,5. Hade inte märkt någo...

Av åsa - 28 oktober 2013 10:08

En härlig helg till ända. I lördags var det städdag här i området, men med det vädret som var gick det snabbt. Det blåste och regnade på tvären... Emma lekte med Jesper, först här och sen kickade de hem till honom. Vi var på husvisning, men de...

Av åsa - 26 oktober 2013 10:39


Vilket busväder det bjuds på i dag.... Regn och blåst. I går gjorde jag ärenden på förmiddagen. Va även på jörgens jobb med fika på deras 11fika. Hämtade Emma som hade med sig Max hem. Ludde hade med sig Filip och Viktor. På kvällen körd...

Av åsa - 24 oktober 2013 18:50

Sitter i badrummet med Emma som badar, men inte som alla andra... Har fortsatt virka. Vem kunde tro annat? Är på tredje mössan nu. Jättekul. Ludwigs Goblinsmössa är färdig och han är jättenöjd. Kul. Har redan bestämt vilket mönster det blir ...

Ovido - Quiz & Flashcards