trepojkarochentjej

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av åsa - 23 januari 2013 21:04

Vilket väder vi haft i dag.

Strålande sol och runt -10.
Sitter i soffan och småfryser.
Håller tummarna att jag inte blir sjuk.
Har flera runt mig som är förkylda just nu.
När jag hämtat hem Emma tog vi fram hemnes skidor och hon åkte på baksidan.


Även Ludwig och Filip kom ut. Vi allihop gick till Stenbacken där de åkte och hade roligt.


Madde och Elvin kom efter en stund. Vi stod och pratade medans de åkte några gånger till.

Sen gick hela gänget hem till oss där vi drack te och barnen varm choklad.
Efter middagen gjorde jag ett ryck och bäddade om sängarna uppe och röjde av med hjälp av de andra.
Vi tittade sen på 4play. Bygglov.
Barnen sover och jag funderar på att krypa ner och titta på Mia på Grötö i sängen.
Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards