trepojkarochentjej

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av åsa - 22 januari 2013 14:02

Tog en uppfriskande promenad med Emma till skolan i morse. -11 grader var det när vi gick.

Har man bara bra kläder på sig är det härligt.

Ludwig är hemma idag med...

Sate mig och läste några bloggar och han tittade på tv.

Sen gjorde han läxan som är till i morgon.

Åkte till Willys och fyllde på lite i skåpen här hemma.

Medans jag fixade iordning på diskbänken och plockade fram lunch dukade Ludwig till oss.

Bara att ha fina glas kan förgylla en annars lite trist sjuk tisdag.

   


Efter maten gjorde han färdigt läxan och jag drack   och rev lakan, så jag kunde börja på matt nr 4  

 

Ludwig kom och satte sig och provade på att virka  

Det blev en orm till nyckelringen.

   


Nu ska jag göra paket av det jag sålt på Tradera och posta dem på vägen till jobbet sen.

Ha en fin dag  

 Kram Åsa 


Ovido - Quiz & Flashcards