trepojkarochentjej

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av åsa - 25 januari 2013 14:27

3/4 barn hemma och myser och pysslar med sitt.

De väljer musik som spelas på spotify.

Hade varit skönt om hela dagen hade varit så harmonisk, men så är det ju inte i en barnfamilj.....

Ska snart packa ihop mig för jobbhelgen som snart drar igång.

I går var jag ut och köpte handskar till Emma.

Hittade ett par fräcka där tummen och pekfingret var "själva" och de andra 3 var ihop.

Hoppas ni fattar vad jag menar   

Hon blev galen när jag kom hem med dem, så idag var jag ute och bytte dem och köpte vanliga skidhandskar,

så nu är den lilla damen jättenöjd  

Va in på Maxi och handlade med. Det var inte så mkt folk där när jag kom, men under tiden kom det en del.

Är glad jag hade möjligheten att handla på dagen och slippa ut nu i eftermiddag.

Hämtade de små i skolan.

Emma hjälpte mig att packa upp maten, sen plockade hon ur diskmaskinen.

 

Kom ett paket till mig!!! i dag  

 


Emma fick paket i veckan med fynd från Tradera

 


Fyndade till Emma på Po.p för ett tag sen. Tröjan och de röda tightsen lägger vi på växhyllan ett tag....

 


Dax att sätta fart.

Kram Åsa


Ovido - Quiz & Flashcards