trepojkarochentjej

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av åsa - 31 augusti 2012 17:54


Sitter här helt ensam och målar naglarna.

Testar ett nytt nagellack med magnet till som gör mönster. Häftigt. Köpte mitt på Ica. Köpte till ett annat mönster med.

Blev jättehärligt tycker jag.


Nu när det torkat ska jag gå ut och vårda mina pelargoner.

Sen tror jag att jag ska softa i soffan innan jag hoppar in i duschen och fixar mig inför middag på stan.

Goa Johanna fyller år i dag och det är ju helt klart värt att fira.
Sen kommer Linda och hämtar mig. Ska sova hos henne. Tåget går tidigt i morn bitti mot Stockholm.
Ska bli riktigt rolig helg.

Är sugen på vin men det får bli efter loppet i morn.
Kram Åsa.

Av åsa - 31 augusti 2012 14:59

Samlar energi för att gå och packa.

Funderar på mat.

Ska ha med mig frukost att äta på tåget. Ska koka några ägg. Bra att ha efter jag sprungit med.

I morse när jag lämnat Emma åkte jag ut till Coop där jag mötte upp Catrin och Joel och drack kaffe och satt och tjötade en stund.

Handlade det jag skulle och åkte hem med matvarorna.

Hämtade Emma och satte mig sen på altanen och åt min lunch.

Emma tog en banan och sällskapade mig.

 

Sen drack jag kaffe med Madde.

Emma var överlycklig som fick köra runt Elvin som till slut somnade gott i vagnen.

   

Ludwig lekte med sina kompisar. De klättrade i träd, cyklade mm.

I förrgår var jag inne på Ladan. Tittade efter gardiner, men kom ut med resår till att trä pärlor på och ett par tights tilll Emma.

   

I går kväll när barnen lagt sig tog jag ett glas rosé och nötter och bara njöt.

 

Nu ropar Jonathan och behöver hjälp.

Ha en bra helg.

Kram Åsa


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards