trepojkarochentjej

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av åsa - 24 augusti 2012 20:26

Vilken dag.... Fredag :)
När jag åkte från jobbet handlade jag mat på vägen så vi klarar några dagar till.
Efter jag plockat in maten och ätit gick jag över till Madde med kaffe och te. Vi satt på altanen tills Elvin vaknade och ville ha gröt.
Plockade ordning i köket innan jag hämtade barnen.
När Rasmus kom hem fixade jag mellis som vi åt i uterummet.
Linda ringde och kom förbi och drack te och tjötade en stund med mig. Ebba lekte med Ludwig & Emma.
Åkte till polisen för att fixa pass till Jonathan med hans pappa.
Jörgen hade pratat med barnen att vi skulle ta ett varv på spåret och så blev det efter att Rasmus åkt till några kompisar.
6 km blev det för min del. Känns fint med tanke på att nästa lördag är det tjejmilen.
Emma julade och stod på händerna när jag kom tebax. Försökte ta på henne men det ville inte min iPhone.
Jörgen fixade maten (som jag planerat)
Grillat kött och ungsstekta grönsaker.
Supergott!!'
Nu blir det soffmys resten av kvällen, förutom att jag ska packa för i morn och så ska jag hämta hem Rasmus.
Sov gott!
Kram Åsa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards