trepojkarochentjej

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av åsa - 6 augusti 2013 15:11

Usch å fy vilken natt det blev mellan söndag och måndag....
Jörgen väckte mig. Hans hjärta rusade och han kände sig konstig ut i vänster arm.
Ringde 112 som skickade en ambulans direkt.
När han kom hem 3,5 timme senare hade de inte hittat nåt fel.
Pulsen var ju väldigt hög när han kom in, men gick ner sen.
Alla prover visade bra.

I går var jag och hämtade ut ett paket Kidelin.se med fynd från Nova Star till Emma.
Hon blev jätteglad när hon kom hem och fick se de fina kläderna som hon varit med och valt.

Klänningen är till nästa sommar, men resten tror jag hon kan ha nu i höst.
När vi va på ÖB förra veckan hittade jag äntligen flaggservetterna som jag tittat efter hela sommaren. Till ett pris av 5:- st.

Sitter i uterummet och lyssnar på smattret på taket. Kommer bara lite, men de har lovat jordens oväder.
Får se hur det blir.
Kom från överby för en stund sen. Hämtade ut penicillin till Ludwig som har öroninflamation både i inner, och ytterörat....
Inte konstigt han haft ont...
Gick in på stadium och hittade en skolväskahan ville he.

Det var nästan halva priset på den med.
Funderar på vad vi ska ha till middag..
Lutar åt hemgjord pyttipanna.
Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards