trepojkarochentjej

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av åsa - 25 juli 2013 21:40

Testar att blogga från min nya padda (Ipad)
Funkar kanon. Ser hela sidan,vilket jag inte gör på min iPhone.
Ludwig lånade den och gjorde ett mattespel innan han la sig.

Jörgen och Emma spelade nåt de med.
I dag har vi inte gjort så mkt mer än varit på torp och hämtat ut ipadsen.
Blev inte så många timmars sömn i natt....
Dels var det ett långdraget åskväder och tonåring som inte kom hem när han skulle.
Ludwig cyklade bort till morfar och hjälpte honom skura bort fixat på golvet i uterummet sen kom de båda hit på lunch.
Barnen försvann åt olika håll. Och vi satt på altanen och drack kaffe innan vi åkte till torp.
Ska kolla vad tonåringarna har för sig. Sen tackar jag snart för mig.
Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards