trepojkarochentjej

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av åsa - 17 juni 2013 22:06

I dag vaknade vi till strålande sol. Härligt!!!
Efter frukost var det fotbollskol för Emma.

Jag åkte hem och duschade. Sen drog jag till överby en sväng. Hittade kläder till Jonathan. Han behöver verkligen det.
Hemma igen fixade jag lunch till mig och Ludde och det blev brunch till Jonathan.
Satt ute och åt och hade riktigt mysigt.
Drack kaffe. Sen sorterade jag lite tvätt innan jag och Ludde åkte för att hämta Emma.
När vi kom hem och Emma ätit mellis drack jag kaffe ute med goa grannar.

Tände grillen och grillade revbenspjäll, och ananas till efterrätt med glass.
Sen åkte vi på en liten utflykt där barnen badade.

När vi sen kom hem kom svärföräldrarna på kaffe.

Nu är det dax att krypa ner i min goa säng ?
Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards