trepojkarochentjej

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av åsa - 9 februari 2013 22:24



I morse gick Emma och Ludwig ner och tittade på tv som de brukar när vi är lediga.

Strax innan jag gick ner hörde jag Emma säga att hon nog är sjuk för hon är varm i pannan.

Ludwig svarade henne att hon skulle ta av filten.

Jörgen började plocka i köket.

Hör att han frågar vem som ätit äpple. Emma säger att det va hon.
Hon hade bara tagit ett bett och sen slängt det.

Det visade sig att hon hade feber och ont i magen.

Lilla skruttungen min.  


Hon har legat på soffan nästan hela dagen.


Febern sköt i höjden....

Sen kom huvudvärken.

Magen släppte inte helt heller.

Skulle tro att det är influensan....

Får se hur många som ska bli dåliga.

Hoppas vi andra klarar oss.


Jonathan  


  Emma


Emma smög in till Rasmus rum och tittade på tv och mös med honom efter maten    

De tycker det är lika mysigt båda två

Har inte gjort så mkt jag heller. Tvättat, gjort mat, skrev ut ett fint kort på alla mina underbara barn från i somras när vi var på Smögenbryggan i strålande sol. Underbart. Det får gärna bli varmt och gott nu....


Ludwig har varit i väg och spelat poolspel. De hade vunnit 2 matcher och en förlust.


Hela familjen tittade på Melodifestivalen.



De små ligger och jag funderar på att snart göra Emma sällskap.

Hon ligger i våran säng. Vet ju inte hur natten blir.


Sov gott!!!
Kram Åsa


Ovido - Quiz & Flashcards