trepojkarochentjej

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av åsa - 11 februari 2013 21:11

I morse åt jag och Ludwig frukost själva.

Så mysigt    

Sen följde jag honom och 2 klasskompisar till skolan.

När jag kom hem hade både Emma och Jonathan vaknat.

Jonathan fixade sig och gick till skolan och vi pysslade vidare med bokstäverna jag började på igår.

Emma fick egna att klippa ut.

Hoppas på att mitt ska bli klart i morn så ska jag visa er.


Gjorde en snabbrensning i skafferiet och hittade barnens underlägg som vi tillsammans letade fram kort som vi skrev ut till dem

Tycker de blev jättefina.

   


Efter middagen åkte jag och hämtade ett paket med en Didriksons skaljacka till Emma.

Lika fin på riktigt som på bilden.

Köpte den från en tjej i en grupp på fb.

Mycket nöjd är jag    

Läste för Emma i kväll. Ludwig kom och lyssnade på det sista han med. MYS  

Sen tittade jag och Jörgen på Ullared  

I morn har vi lite sovmorgon, men Ludwig ska åka skridskor och fika ska packas, så det blir nog att gå upp som vanligt, för nu ska jag snart krypa ner.

Ska bara ringa mina stora som är hos sin pappa nu.


Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards