trepojkarochentjej

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av åsa - 10 februari 2013 20:25

Mmm jo men visst....

Sjukstuga it is.

Var hemma förra veckan för mig själv, from i morn är det vab för Emma.

Kan nu med bestämdhet säga att hon har influensan.

Idag har hon som mest haft 39,6.

Usch och blä....

Barn är ju konstiga, för hon var rätt pigg ändå.

Hon åt inte nåt särskilt, men vem hade gjort det?

Jag hade inte suttit vid bordet ens i det tillståndet.


Jörgen känner sig inte helt pigg heller och Jonathan har ont i halsen.....

Ja ja vi får se vart det tar vägen med alla.


Har bakat bröd idag, som vi rostade i kväll. Blev helt ok. Lite som scones, men godare.

 


Till lunch började jag göra pizzabotten, som sen Rasmus fixade färdigt.

Mums!!!

 


Tog mig en promenad i det härliga vädret. Det var på 0an när jag gick ut vid 16-tiden

och fortfarande LJUST  

   


Satte mig sen och klippte ut bokstäver. Vad det ska bli får ni se en annan dag.

Emma kom och satte sig och målade i en målarbok bredvid mig.

Vi samsades om hörlurarna och lyssnade på Sean Banan, Erik Saade mm.

   


Mys vidare  

Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards