trepojkarochentjej

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av åsa - 12 oktober 2013 10:15

Vaknade upp till strålande solsken.
Tittar ut och det är vitt på gräset.
Det har varit en kall natt....
Jörgen och Ludwig har åkt till grästorp för matcher.
Jag och Emma tänkte ta en sväng på oktobermarknaden i stan.
Men nu sitter vi med varsin padda och bara är....
Skönt med en lugn start på dagen.

Igår åkte jag till Catrin och åt frukost nr 2. Där va även Elisabet.
när jag kom hem kom Johanna strax efter.
Vi drack chai latte och mer tjejsnack.
Vi hämtade Emma och Jesper på skolan. Satt och pratade en stund till innan hon åkte.
Ludwig och 2 kompisar kom från skolan.
Barnen åt mellis innan de drog iväg....
Jag drack kaffe i uterummet och njöt av att fortfarande kunna sitta där...
Började med middagen. Då kom min syster och ville ha kaffe, så fick avbryta en stund.
Efter maten mös vi i soffan resten av kvällen. Virkade 2 mormorsrutor.
Ha en fin lördag.
Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards