trepojkarochentjej

Alla inlägg den 28 september 2013

Av åsa - 28 september 2013 10:13

La ut de kläderna jag fotat på Tradera och några på fejjan.
Va en tur till netto och handlade.
Jonathan fick en pippitröja och Ludde gick pippivantar.
2 nöjda killar.
En tur in på ÖB och köpte fågelmat. Börjar bli dax att att hänga ut nu.
Hem och lunchade och sen kom Jenny förbi en sväng. Vi satt ute i solen och pratade innan hon skulle till jobbet och jag hämta Emma.
Sen träning för både Emma och Ludwig.

I går va jag såååå trött.
Lämnade Emma sen tog jag ett bad.
Så skönt.
Låg och blundade med solen skinande i ansiktet....
Gick upp och fixade mig.
Åkte till en kompis och hämtade ett par skor som jag trodde skulle passa Jonathan.
Hon hade beställt dem till sin son från USA.
Ludwig kan troligen ha dem till våren.
En snabbis till po.p och hittade

Strumpor till mig och tightsen till Emma.
Sen låg jag på soffan det mesta av dagen.

Jonathans skolkort

Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards