trepojkarochentjej

Alla inlägg den 26 september 2013

Av åsa - 26 september 2013 13:29

Igår äntligen planterade jag om några av pelagonerna till mindre krukor så de kunde komma in.

Nu får de bo i tvättstugan till nästa vår.
Det va riktigt varmt och skönt att stå ute och fixa med blommorna.
Tog mig ett varmt gott bad efter Emma va lämnad.
Fotade en massa kläder som ska ut på Tradera.
Sen kom vår snälla Maritha och körde mig till jobbet.
Jörgen hämtade mig och vi hämtade sen Ludwig på hockeyn.
Hemma hade Jonathan lagt Emma.
Så skönt att han är snäll och hjälper till.
Soffmys och vi kikade på epor och bilar.
Roomservice tittade vi på och drack te till.

I morse när jag cyklade hem efter Emma va lämnad såg jag att en granne ställt ut påsar med plommon som man får ta.
Vi har inga fruktträd alls nu, så jag blev jätteglad. Tror även barnen blir det när de ser de.

Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards