trepojkarochentjej

Alla inlägg den 25 september 2013

Av åsa - 25 september 2013 09:18

Jonathan va gullig och lämnade Emma på skolan i går morse. Det tycker hon är jättemysigt.
Jag åkte till överby och bytte Emmas skalbyxor på po.p Varje gång hon varit ute i regn med dem har de varit blöta på insidan upp till knäna....
Men med den trevliga personalen i vår po.paffär är det sällan några problem.
Fick ett par nya och köpte ett par Jeansleggins till henne och strumpor till Ludwig på rean.
Tur var det för på kvällen såg jag att det är hål i hennes gamla Jeansleggins.

Gillar den lilla extra detaljen som fickan fram med dragkedja.
Kom ett paket med en topp från me&i som jag väntat på.
Jag har tunikan i samma mönster.

Såg ut som en tromb dragit fram i köket så det röjde jag undan.
Hämtade Emma som gjorde läxa och åt mellis innan hon stack till Ebba.
Ludwig kom sen och gjorde detsamma.
Bakade taccopizza till middag
Jag och Emma åt, sen hämtade vi Jörgen på jobbet.
Han körde oss till hennes träning.
Han åkte hem och åt med Ludde och Jonathan.
När han lämnat Ludde på hockeyn kom han och hämtade oss och körde hem oss och åkte tillbaka till Ludde igen.
Emma duschade och jag pratade och gosade med Jonte.
När Ludde tränat klart kom de hem och hämtade oss igen.
Vi åkte till barnens kusins grav och tände ljus och satte dit en nalle.
Han skulle igår fyllt 13 år....
Saknaden är enorm. Ett tomt hål som inte går att fylla efter honom.
Fattar inte att det gått snart 10 år sen han somnade in.

Emma hittade en slät fin sten för ett tag sen som hon på ena sidan skrev Emma på och på andra Hugo. Den lämnade hon vid graven igår. Stolt att hon gjort den åt honom.

Emma och Ludde la sig och vi andra slöa när vi kom hem.
Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards