trepojkarochentjej

Alla inlägg den 24 september 2013

Av åsa - 24 september 2013 09:09

Tände ljus till frukosten. Barnen OCH jag var på gott humör.

Vi satt och småpratade och hade en jättemysig morgon.

Hem efter Emma va lämnad. Kröp ner i soffan med tända ljus och kaffe. MYS!!!
Mötte upp Catrin på stan. Vi gick och åt sushi.
Han som jobbar där hade nog lika roligt åt oss som vi hade.....
Hallå vi skulle äta med pinnar för första gången.....
Vi fick en privatlektion av honom med pinnarna. Sen kom han flera ggr och kollade hur det gick för oss.
Jag fixade det hyfsat får jag väl säga.
Sen tog vi en sväng in på Lindex där jag hittade byxor och en topp till mig.

Lagom att hämta upp Emma på vägen hem.
Hon åt mellis och läste läxan innan hon gick till Albert och lekte.
Jag plockade lite, drack kaffe.
Till middag gjorde jag en jättegod kycklinggryta med bacon. Pasta till.
Kram Åsa

Skapa flashcards