trepojkarochentjej

Alla inlägg den 6 september 2013

Av åsa - 6 september 2013 08:50

På förmiddagen åkte jag en snabbis till maxi. Skulle ha nya tandborstar till eltandisarna.
Gillar ju ugglor, så jag kunde inte låta bli att köpa detta fina block. Cykelgemen är ju bara så söta....

Fick så bra hjälp av Emma att plantera om 3 gröna växter som står i uterummet.

Efter middagen åkte vi till barnens faster med familj och farmor och farfar.
Ludwig säljer för WWF.
Förvånad över hur mycket bra och fina saker det är i årets katalog.
Intresserad av att köpa nåt så säg till.
Tittade till båten och stannade även till hos pappa på vägen hem.
Barnen plockade vindruvor i trädgården.
Hade köpt när jag var på maxi tidigare, men jag tycker pappas är godare.
De blå druvorna är från pappa.

En kopp te och åt en massa druvor i gårkväll.
De är inte lika söta som de man köper, så jag kan äta mer av dem.
Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards