trepojkarochentjej

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av åsa - 26 augusti 2013 09:02

Det är så härligt när man kan dricka sitt morgonkaffe ute på altanen.
Grannarna kommer ut och man pratar lite. Alla är på bra humör....
Känns så gott i själen.

Nåt mer som känns gott är att jag äntligen kom iväg och köpte mer färg till korgarna.

Plockade av några tomater. En var som ett hjärta.

Var så sugen på att göra gulaschsoppa.
Hade allt hemma utom köttfärsen. Hur retligt är inte det???
Det fick bli korvstroganoff. Ingen som klagade, bara inte det jag var sugen på.

På eftermiddagen gick mina små troll på bio med Ebba och Melker.
De såg Monster university.
Under tiden gick jag och Linda och tog en kopp och satt ute och njöt av vädret och fick såklart pratat endel.
Filmen är 1 timme och 50 min....

[Bild]

Stannade på hemvägen och handlade lite.
Jörgen hade gjort pannkakor till barnens (läs Emmas) glädje.
Själv åt jag räkmackor. Mmmm...

I dag på morgonen cyklade jag och Emma till skolan i 3/4 byxor, sandaler och fingervantar.....
Hösten ÄR på väg även om jag INTE vill.
Hösten kan vara jättefin och det hoppas jag den blir i år.
Ha en fin dag.
Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards