trepojkarochentjej

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av åsa - 1 augusti 2013 23:02

Ida är en sån dag som vi inte skulle gått upp....
Packade och åkte till båten.
När jag packat in allt utom kylvarorna så fattades alla taccosakerna.....
Ja ja vi skulle ju gå till Ica,
så det löste vi.
När vi kom tillbaka skulle jag steka korv, men den, köttet, köttfärsen låg visst kvar i kylen hemma.....
Gah!!!
Jörgen och Ludwig åkte hem och hämtade maten.
Sen badade våra blötdjur.

De rodde i gummibåten. Emma rodde mig en tur med eftersom Ludwig inte ville mer.
De spelade ds och höll sams i förpiken i mer än 1 timme....

Passande....

Efter taccosen torkades bordet.
Sen spelade vi..... Fia med knuff.

Jo just det när jag skulle sätta upp bordet i sittbrunnen lyckades jag bryta av en av "vevarna"....
Hoppas på en bättre dag i morn.
Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards