trepojkarochentjej

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av åsa - 30 juni 2013 22:08

I fredags sjösattes båten.
Min goa pappa hjälpte oss.

Både Rasmus och Jonathan kom och hjälpte till.
Emma och Ludwig åkte med farmor och farfar till husvagnen.

Köpte med kinamat hem.
Tittade en stund på tv innan jag stupade i säng.
I går åkte vi och städade ur båten och skurade av däck.
Hemma igen däckade vi en stund på soffan.
Sen åkte vi till Severinsons och fick kaffe.
En mysig stund.
Kollade Båtplatsen när vi åkte hem.
Köpte med mat och sen kollade vi film och sommarkrysset.
Somnade gott efter en go dag. Regnade mest hela dagen.
I morse hämtade vi pappa vid 10.
Han och Jörgen körde sen båten till båtplatsen.
De hade en underbar tur i det härliga solskenet. Blåste iof.
När jag hade vinkat av dem åkte jag hem och hängde tvätten.
Åkte sen och handlade innan jag tog emot dem på båtplatsen.
När båten var riktigt fastsatt drack vi en go kopp kaffe innan vi lämnade av pappa.

Nu sover barnen gott i sina sängar. De har berättat om en go helg. De somnade snabbt båda två i kväll.
Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards