trepojkarochentjej

Alla inlägg den 21 juni 2013

Av åsa - 21 juni 2013 21:51

När jag kom ner i morse och öppnade dörren i köket var det som en varm vägg slog emot mig. Varmt och tryckande.
Tvättade och småplockade lite på förmiddagen.
Hade öppet allt som går att öppna i huset. Det blåste knappt.
Ca 28 grader och mulet....
Lunchen blev såklart sill och färskpotatis.
Fanns även köttbullar.
Efter lunchen försvann alla 4 barnen åt olika håll.
Jag och Jörgen satt ute på framsidan och funderade på om vi trodde vi kunde äta ute när vi skulle grilla med grannarna.
Vi behövde inte fundera....

Men vi löste det med som synes.
När grillen var klar att grilla på slutade det regna. När vi sen satte oss öppnade sig himlen igen.
Tur kan man ju kalla det.
Vi hade en jättemysig kväll med
fam W.
Efterrätten var ju såklart jordgubbar och glass.

Emma var både trött och glad när hon gick och la sig.
De andra barnen fastnade inte på kort....

De små ligger och jag och Jörgen är helt osociala.
Har haft en väldig lugn och bra midsommar med min goa familj.
Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards