trepojkarochentjej

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av åsa - 11 maj 2013 10:28

Sitter och dricker morgonkaffet i soffan medans Emma spelar Erik Saade för oss. Igår sa hon till mig att jag är faktiskt kär i honom mamma.
I förrgår gick Emma ludwig och Jörgen upp till planen i skogen och spelade bandy. Jag tog en promenad och såg en härlig vitsippsäng. Så underbart vackert.
Gick till dem och kollade med Jonathan.
Började regna så jag gick hem och satte på kaffe.
Sen kändes det som himlen hade ramlat ner i huvet resten av dagen.
Vi tog en tur med bilen för att komma ut lite.
Efter maten var det hockey igen så jag kollade i Jonathans rum. Emma gick mellan.
I går sken solen och det var jätteskkönt. Syrran och barnen kom med glass. Fikade ute på altanen. Solen försvann och det blev svinkallt.
Efter lunch kröp jag ner i soffan under filten. Blev så frusen så jag tog en varm dusch. Sen gick jag ut och krattade lite gräs. Jörgen hade klippt första gången för i år.
Gjorde rabarberpaj. Den blev knäckig. Jättegod. Jonathan hade en kompis med som fikade med oss. Jesper och Emma hade kommit tillbaka efter att de varit och lekt hos honom.
Grillade sen kollade vi lets Dance.
Kram Åsa

Skapa flashcards