trepojkarochentjej

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av åsa - 2 maj 2013 20:53

Ligger på soffan, helt själv   

De små sover och de stora är ute med kompisar. Mannen försvann till en kompis som behövde hjälp.
Lets Dance på en torsdag. Det blir helt skevt denna vecka med röd onsdag mm.
Va med Jonathan hos optikern i eftermiddag och beställde nya glasögon.

Han fick en boll på sina så bågen gick av. Skönt när man har försäkring som täcker sånt.

Så om en v kan vi hämta ut dem.
Efter middagen drog Jörgen och Ludwig iväg för Ludde tränade streethockey.

De andra 3 tog ett varv på spåret. Emma på cykel och de andra sprang.
Efter dusch satt jag i uterummet och pratade och mös med Rasmus en stund innan han försvann ut med kompisar.
Nu kom Jonathan så jag får lite sällskap.
Kram Åsa

Av åsa - 2 maj 2013 08:54


I går när vi var och handlade såg jag dessa Loka.

Nyfiken som jag är så köpte jag alla 3.


Tänkte vi kunde testa dem här hemma.

Har hört att chokladen skulle vara blaskig i smaken, men vi tycker de är jättegoda allihop.

Min favorit blev direkt jordgubbsglassen, men kommer helt klart köpa dem allihop i sommar.

Jag som är en glassälskare kan tänka mig en iskall Loka istället för glass..... 

Har du testat någon eller alla?

Vad tyckte du?

Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards