trepojkarochentjej

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av åsa - 1 maj 2013 19:21

Vaknade upp till ett strålande väder med klarblå himmel   
Efter frukost och lite fix åkte jag och Jörgen och handlade mat.
Emma ringde Jesper som kom och lekte. Ludde lekte med några grannkompisar.
Efter vi packat in kom grannarna över på kaffe. Vi satt ute på altanen och njöt.   
Sen var det dax att tända grillen första gången idag. Korv och bröd.

Sen försvann barnen ut åt alla håll igen. Eller förresten vi var ju ute och åt....
Jag och Jörgen la oss på soffan under varsin filt. Mmmm va gott.
Gjorde mig en chai latte och satte mig på altanen efter att alla 6 barnen som var här då fått varsin glasstrut.


Jesper blev hämtad och Emma hjälpte mig att plantera ut pelargoner.


Våra rabarber växer så det knakar såg vi.


Jörgen vaknade till liv och fixade kaffe.

Sen fick vi ett ryck och tog bort plastmattan som vi haft i uterummet.
Grillen tändes igen.


Sen badade och duschade Emma & Ludwig innan de landade i soffan.


Ska snart krypa ner och mysa   med dem.
Tror de somnar snabbt efter varit ute hela dagen och lekt med kompisar i   
Kram Åsa  




Ovido - Quiz & Flashcards