trepojkarochentjej

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av åsa - 13 februari 2013 20:16

I natt sov Emma 12 timmar i sin säng. Det händer ju inte varje natt. Hon kommer oftast till oss. Nu när hon varit sjuk sov hon 2 nätter hos oss.
I dag kan jag intyga att hon är FRISK!!!
Härligt med friska glada barn.
Vi pysslade vidare med bokstäverna, spelade spel.


Efter lunchen när vi satt och klippte sa hon plötsligt att hon inte ville klippa mer, hon ville inte vara med mig mer sa hon. Hon försvann upp på sitt rum och lekte, vilket hon inte gjort på ett tag nu. Så ännu ett friskhetstecken.
Efter Ludde och hans kompisar var hämtade i skolan skottade jag och Emma här ute innan vi gick in och åt mellis.



Efter middagen körde jag Jonathan till en kompis, där han stannade medans Ludwig tränade hockey.


Det var en pappa med och tog både gruppbild och enskilda.
Efteråt hämtade vi Jonathan igen.
Jag tog en varm dusch och ligger nu i soffan framför brasan och börjar få upp värmen igen.

Börjar komma....
Ska fixa något att äta sen blir det Mia på Grötö.
Kram Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards